روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
دومین جلسه آموزشی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی جهت نیروهای داوطلب بسیجی برگزار شد.
چهارشنبه 12 آذرماه ۹9 به همت واحد آموزش و ارتقای سلامت ، دومین جلسه ی آموزشی ، جهت اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد. در ابتدای جلسه دکتر حاجتی ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از همکاری داوطلبین بسیجی در قالب گروه های جهادی در طرح مذکور توضیحات لازم جهت اجرای هرچه بهتر طرح را ارائه و سپس خانم خادمی مسئول آموزش و آقای نعمتی کارشناس بیماریها آموزش های لازم را دادند. همچنین آقای مهندس صفری نژاد به بلوک بندی و تفکیک مناطق اجرای طرح و هماهنگی های لازم با مراقبین سلامت و مسئولین مراکز اشاره نمودند.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان پاکدشت اجرا شد.
سه شنبه 11 آذرماه ۹9 طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی، جهت اجرا با محوریت طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در شبکه بهداشت و درمان افتتاح شد. مراسم افتتاحیه جهت اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی با محوریت طرح هر خانه، یک پایگاه سلامت با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان، معاون بهداشتی شبکه بهداشت، جانشین سپاه حضرت ثامن الحجج(ع) شهرستان، نماینده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، نماینده بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران و نماینده هلال احمر در شبکه بهداشت و درمان برگزار شد. در این جلسه آقای دکتر زینی وند ضمن تشکر از همکاران توضیحات لازم جهت اجرای هرچه بهتر طرح را ارائه فرمودند و در پایان تیم های مراقبتی جهت اجرای طرح به درب منازل مراجعه نمودند.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
جلسه آموزشی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی جهت نیروهای داوطلب بسیجی برگزارشد.
شنبه 1 آذرماه ۹9 به همت واحد آموزش و ارتقای سلامت شبکه بهداشت و درمان، جلسه آموزشی در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی جهت نیروهای داوطلب بسیجی در سالن جلسات سپاه حضرت ثامن الحجج(ع) شهرستان پاکدشت برگزارشد. این جلسه آموزشی برای دو گروه برادران و خواهران بسیجی با محوریت طرح هر خانه، یک پایگاه سلامت برگزار شد و هماهنگی های لازم با نیروهای داوطلب بسیجی جهت اجرای هرچه بهتر این طرح انجام گردید و در خصوص طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در راستای جذب سفیر سلامت و رابط سلامت محله آموزش های لازم داده شد و درپایان رضایت نامه های جذب رابط سلامت محله به نیروها تحویل داده شد.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
جلسه هماهنگی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی جهت سازمان های متولی طرح جهادی در فرمانداری شهرستان پاکدشت برگزار شد.
روز پنج شنبه 29 آبان ماه ۹9 با هماهنگی فرماندار شهرستان پاکدشت، دومین نشست جهت اجرای طرح "شهید حاج قاسم سلیمانی " با محوریت طرح جهادی جهت پیشگیری از کرونا و همکاری سازمان های مردم نهاد، بسیج، سپاه، هلال احمر و کلیه سازمان های متولی طرح در دفتر فرماندار برگزار شد. این جلسه با حضور تمهیدی فرماندار، دکتر زینی وند سرپرست محترم شبکه بهداشت ودرمان، جناب سرهنگ امجدی فرمانده سپاه، سرکار خانم خادمی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت شبکه، جناب سرگرد حسینی جانشین فرمانده سپاه، دکتر احمدی مسئول امور اجتماعی فرمانداری، نماینده هلال احمر برگزار شد. طی این جلسه دو منطقه پایلوت جهت اجرای طرح شناسایی گردید.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
دکتر زینی وند به مهندس جدیدی، تألیف کتاب " تقلبهای رایج در مراکز عرضه مواد غذایی " را تبریک گفتند.
دانش را بهوسیله نوشتن حفظ کنید. حضرت محمد (ص) بیتردید آنان که در مسیر راهیابی به وادی نور و معرفت گام مینهند، با آفرینش آثار ماندگار مکتوب بر چرخ نیلوفری بادانش خویش جامعه خود و بشریت را از ظلمات جهل بهروشنی نور راه میبرند. جناب آقای مهندس جدیدی چاپ کتاب جنابعالی بهعنوان " تقلبهای رایج در مراکز عرضه مواد غذایی” را به شما تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون شمارا از خداوند متعال خواستاریم.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
جلسه توجیهی طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جهت سازمانهای متولی در این طرح جهادی برگزار شد.
روز سهشنبه 20 آبان ماه ۹9، جلسه توجیهی طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جهت سازمانهای متولی در این طرح جهادی در محل سالن جلسات شبکه بهداشت پاکدشت برگزار شد. با هماهنگی بهعملآمده با فرماندار شهرستان، اولین جلسه هماهنگی جهت اجرای طرح "سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی " با محوریت طرح تکمیلی مواجهه و مبارزه با بیماری کرونا و همکاری سازمانهای مردمنهاد، بسیج، سپاه، هلالاحمر... با سازمانهای متولی طرح، در ستاد شبکه برگزار شد.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاکدشت در راستای هفته سلامت بانوان به بانوان شبکه گلدان گل اهدا نمودند.
روز یکشنبه 27 مهرماه 99 سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاکدشت به مناسبت هفته سلامت بانوان ضمن تشکر از بانوان باانگیزه و پرتلاش شبکه و بیان راهکارهایی جهت حفظ سلامت ایشان در دوران همهگیری بیماری کرونا، به کارکنان خانم در ستاد شبکه، گلدان گل اهدا نمودند. دکتر زینی وند به همراه معاون بهداشتی، در جمع همکاران خانم حاضر در ستاد، هفته سلامت بانوان را گرامی داشته و ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت، از زحمات بانوان حاضر در ستاد به نمایندگی سایر همکاران که در جهت مقابله با ویروس کرونا و ارائه خدمات به مراجعین نهایت همکاری را داشتند تقدیر و تشکر نمودند.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
با توجه به شرایط اپیدمی کرونا، غربالگری نوزادان در شهرستان پاکدشت انجام می شود.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت از ارائه خدمات غربالگری نوزادان در دوران شیوع بیماری کووید ۱۹ با رعایت دقیق پروتکلهای بهداشتی در این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت، دکتر زینی وند گفت: با شروع اپیدمی کرونا در شهرستان پاکدشت ارائه خدمات در مراکز غربالگری نوزادان همچون گذشته و با رعایت دقیق شیوهنامههای بهداشتی انجاممی شود.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
ربهای فاسد یک سردخانه واقع در پاکدشت به دلیل کپکزدگی و ایجاد بوی متعفن معدوم شد.
به همت کارشناسان واحد نظارت بر مواد غذایی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت و با حضور نمایندگان محترم معاونت غذا و دارو، اداره تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت در سردخانهای واقع در پاکدشت میزان حدود 250 بشکه 200 کیلوگرمی رب فاسد به دلیل شرایط نگهداری نامناسب، کپکزدگی، ایجاد بوی تعفن، حشرات، کرمزدگی و... بنا به دستور قضایی در محل دفن زباله معدوم گردید.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
معاون بهداشتی، حراست و کارشناس مسئولان واحدهای سلامت محیط کار و سلامت نوجوانان جوانان و مدارس شبکه بهداشت به همراه معاون پرورشی و کارشناسان حوزه سلامت از دو مدرسه تحت پوشش بازدید کردند.
سهشنبه 8 مهر 99 معاون بهداشتی، حراست و کارشناس مسئولان واحدهای سلامت محیط کار و سلامت نوجوانان جوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان به همراه معاون پرورشی و کارشناسان حوزه سلامت از دو مدرسه تحت پوشش شهرستان پاکدشت بازدید کردند. با توجه به آغاز فعالیتهای مدارس و حضور دانش آموزان، معلمین و کادر آموزشی در مدارس و همچنین مصوبه کارگروه بحران مورخ 2/7/99 در ستاد شبکه بهداشت و درمان، طی برنامهریزیهای انجامگرفته، بازدید مشترکی از مدارس پرجمعیت مقطع ابتدایی پسرانه سعدی با جمعیت 850 نفری، و مدرسه مقطع ابتدایی دخترانه عصمیته با جمعیت 570 نفری، انجام گردید.