• تاریخ انتشار : 1399/07/12 - 11:31
  • بازدید : 355
  • تعداد بازدید : 96
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت

رب‌های فاسد یک سردخانه واقع در پاکدشت به دلیل کپک‌زدگی و ایجاد بوی متعفن معدوم شد.

به همت کارشناسان واحد نظارت بر مواد غذایی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت و با حضور نمایندگان محترم معاونت غذا و دارو، اداره تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت در سردخانه‌ای واقع در پاکدشت میزان حدود 250 بشکه 200 کیلوگرمی رب فاسد به دلیل شرایط نگهداری نامناسب، کپک‌زدگی، ایجاد بوی تعفن، حشرات، کرم‌زدگی و... بنا به دستور قضایی در محل دفن زباله معدوم گردید.

 

به همت کارشناسان واحد نظارت بر مواد غذایی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت و با حضور نمایندگان محترم معاونت غذا و دارو، اداره تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت در سردخانه‌ای واقع در پاکدشت میزان حدود 250 بشکه 200 کیلوگرمی رب فاسد به دلیل شرایط نگهداری نامناسب، کپک‌زدگی، ایجاد بوی تعفن، حشرات، کرم‌زدگی و... بنا به دستور قضایی در محل دفن زباله معدوم گردید.

 

  • گروه خبری : خبر,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 97766
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن