روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
برنامه ملاقات مردمی فرماندار پاکدشت با اقشار مختلف مردم شریف شهرستان در محل در شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
روز سهشنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۰ ملاقات مردمی یوسفی جمارانی فرماندار پاکدشت با اقشار مختلف مردم شریف شهرستان در محل شبکه بهداشت و درمان پاکدشت برگزار شد. این برنامه با حضور دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان و با رعایت پروتکل های بهداشتی ازساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان برگزار و به درخواست های مراجعان که مشکلات خود را در زمینه های گوناگون مطرح کرده بودند رسیدگی شد.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
جلسه هم اندیشی در خصوص اطلاع رسانی و ترغیب جمعیت شهرستان به ویژه دانش آموزان به تزریق واکسن کرونا در شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
روز چهارشنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۰ نشست هم اندیشی در خصوص اطلاع رسانی و ترغیب جمعیت شهرستان به ویژه دانش آموزان به تزریق واکسن کرونا در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد. در این جلسه دکترزینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان، دکتر حاجتی معاون بهداشتی شبکه، اسدی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش، مولایی معاون فرهنگی شهرداری پاکدشت، کنگرلو مدیر روابط عمومی فرمانداری و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان، سرکارخانم پیرحیاتی مسئول سلامت و تندرستی اداره آموزش و پرورش، سرکارخانم قربانی مسئول روابط عمومی شورای شهرستان حضور داشتند. لازم به ذکر است واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۲ سال در مراکز ۳۳ گانه شهرستان پاکدشت آغاز شده است.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
چهارمین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونای شهرستان پاکدشت افتتاح شد.
روز پنجشنبه 1 مهرماه ۱۴۰۰ چهارمین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونای شهرستان پاکدشت در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان پاکدشت افتتاح شد. چهارمین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونای شهرستان پاکدشت در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان با همکاری امام جمعه و فرمانده سپاه حضرت ثامن الحجج(ع) و با حضور خانواده معظم و معزز شهداء، سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، حاج آقا لزومی امام جمعه، بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، یوسفی جمارانی فرماندار، شیرازی معاون سیاسی فرماندار، سرهنگ امجدی فرمانده سپاه حضرت ثامن الحجج(ع)، رئیس واعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت، تاجیک سرپرست شهرداری پاکدشت، دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان و دیگر مسئولان شهرستان افتتاح گردید.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
جلسه مناقصه واگذاری پایگاه های سلامت برون سپار در شبکه بهداشت و درمان پاکدشت برگزار شد.
سه شنبه 16 شهریورماه 1400 جلسه مناقصه واگذاری پایگاه های سلامت برون سپار، در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان پاکدشت برگزار شد. این جلسه با حضور دکتر زینی وند مدیر شبکه، دکتر حاجتی معاون بهداشتی، سرکار خانم نمکیان نماینده محترم معاونت بهداشتی دانشگاه شهید بهشتی، مسئول حراست، مسئول امور عمومی، کارشناس مسئول و کارشناسان واحد گسترش برگزار شد و اسامی برندگان به شرح ذیل می باشد.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونای شهرستان پاکدشت افتتاح شد.
روز یکشنبه ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونای شهرستان پاکدشت در ورزشگاه دکتر مهدوی افتتاح شد. دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونای شهرستان پاکدشت در ورزشگاه دکتر مهدوی محله یبر با حضور خانواده معظم و معزز شهداء، سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، یوسفی جمارانی فرماندار، سرهنگ امجدی فرمانده سپاه ثامن الحجج( ع)، اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت، تاجیک سرپرست شهرداری پاکدشت، خانی بخشدار مرکزی، دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان و دیگر مسئولان شهرستان افتتاح گردید.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
مراسم گرامیداشت دوازدهم شهریورماه، روز بهورز در شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت برگزار شد.
روز پنجشنبه 11 شهریورماه 1400 به مناسبت گرامیداشت دوازدهم شهریورماه، روز بهورز، مراسمی در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت برگزار شد. در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس با مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت تابعه شبکه برگزار شد، دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان، دکتر حاجتی معاون بهداشتی، کارشناس مسئول واحدگسترش، کارشناس برنامه بهورزی و بهورزان نمونه سال 1400حضور داشتند، طی این مراسم از زحمات و تلاش این بهورزان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
پیام تبریک دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت به مناسبت هفته دولت و روز کارمند
چهارم شهریور یکی از مهم ترین روزهای هفته دولت است، که به پاس همت، فداکاری و تلاش مجدانه کارمندان عزیز به نام روز کارمند نام گذاری شده است. فرصت را غنیمت می دانم تا ضمن تبریک این مناسبت، مراتب سپاس و قدردانی خود را به کلیه کارکنان دولت، بویژه کارمندان خانواده بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت تقدیم نمایم. در شرایط ویژه کشور و شیوع بیماری کرونا، حضور کارکنان در محل خدمت، گواه دیگری بر احساس مسؤولیت، وظیفه شناسی و رعایت حق الناس از سوی کارمندان است که در سنگر خدمت صادقانه و خالصانه به خلق خدا میسر بوده و شایسته قدردانی است. از خداوند متعال برای شما عزیزان عزت، سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت می نمایم.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
فرمانده سپاه حضرت ثامن الحجج(ع)با مدیر شبکه بهداشت ودرمان دیدار نمودند.
دوشنبه 28 تیرماه 1400 فرمانده سپاه حضرت ثامن الحجج(ع)با مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان پاکدشت دیدار نمودند. جناب سرهنگ امجدی فرمانده سپاه و سرگرد حسینی جانشین سپاه حضرت ثامن الحجج(ع) شهرستان پاکدشت با حضور در ستاد شبکه بهداشت و درمان با دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت ودرمان دیدار و گفتگو کردند.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
رئیس دانشگاه شهید بهشتی و فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء(ع) استان تهران به دیدار خانواده معظم، اولین شهیده مدافع سلامت شهرستان پاکدشت رفتند.
روز پنجشنبه۱۷ تیرماه ۱۴۰۰ رئیس دانشگاه شهید بهشتی و فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء(ع) استان تهران به دیدار خانواده معظم، اولین شهیده مدافع سلامت شهرستان پاکدشت رفتند. دکتر زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران و هیئت همراه، سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، یوسفی جمارانی فرماندار، شیرازی معاون سیاسی فرماندار، دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان، تاجیک شهردارپاکدشت، سرهنگ حسین زاده مسئول سازمان جامعه پزشکی استان تهران، سرهنگ امجدی فرمانده سپاه حضرت ثامن الحجج(ع)شهرستان پاکدشت ضمن بازدید از بیمارستان شهدای پاکدشت، با حضور در بیت خانواده معظم و معزز اولین شهیده مدافع سلامت شهرستان پاکدشت، ضمن قرائت فاتحه برای آن شهیده سعیده، پای درد دل پدر و مادر بزرگوار شهیده نشستند.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
مصاحبه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت در خصوص پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور
پنج شنبه 10 تیرماه 1400 مصاحبه ای با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت در خصوص پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور انجام شد. با توجه به نزدیکی سالروز صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) در خصوص پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور در مورخ 12 تیرماه و فرمایش ایشان در خصوص تاثیر مخرب قاچاق در امر تولید، تجارت قانونی و سرمایه گذاری و اشتغال به همین منظور مصاحبه ای با دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت صورت پذیرفت که به شرح ذیل می باشد: