• تاریخ انتشار : 1400/07/08 - 11:17
  • بازدید : 73
  • تعداد بازدید : 70
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت

جلسه هم اندیشی در خصوص اطلاع رسانی و ترغیب جمعیت شهرستان به ویژه دانش آموزان به تزریق واکسن کرونا در شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

روز چهارشنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۰ نشست هم اندیشی در خصوص اطلاع رسانی و ترغیب جمعیت شهرستان به ویژه دانش آموزان به تزریق واکسن کرونا در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد. در این جلسه دکترزینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان، دکتر حاجتی معاون بهداشتی شبکه، اسدی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش، مولایی معاون فرهنگی شهرداری پاکدشت، کنگرلو مدیر روابط عمومی فرمانداری و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان، سرکارخانم پیرحیاتی مسئول سلامت و تندرستی اداره آموزش و پرورش، سرکارخانم قربانی مسئول روابط عمومی شورای شهرستان حضور داشتند. لازم به ذکر ا‌ست واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۲ سال در مراکز ۳۳ گانه شهرستان پاکدشت آغاز شده است.

روز چهارشنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۰ نشست هم اندیشی در خصوص اطلاع رسانی و ترغیب جمعیت شهرستان به ویژه دانش آموزان به تزریق واکسن کرونا در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

در این جلسه دکترزینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان، دکتر حاجتی معاون بهداشتی شبکه، اسدی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش، مولایی معاون فرهنگی شهرداری پاکدشت، کنگرلو مدیر روابط عمومی فرمانداری و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان، سرکارخانم پیرحیاتی مسئول سلامت و تندرستی اداره آموزش و پرورش، سرکارخانم قربانی مسئول روابط عمومی شورای شهرستان حضور داشتند.

لازم به ذکر ا‌ست واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۲ سال در مراکز ۳۳ گانه شهرستان پاکدشت آغاز شده است.


  • گروه خبری : خبر,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 108597
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن