لیست اخبار صفحه :177
برگزاری جلسه آموزشی نقش واهمیت تغذیه سالم در کرونا
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت

برگزاری جلسه آموزشی نقش واهمیت تغذیه سالم در کرونا

پنج شنبه 30 ام دی ماه 1400 و به مناسبت بزرگداشت بسیج ملی تغذیه سالم (15 تا 30 دی ماه) با شعار " کرونا،بسیج،واکسیناسیون " ، جلسه آموزشی با موضوع" نقش واهمیت تغذیه سالم دردوران شیوع کرونا " توسط واحد تغذیه ستاد شبکه بهداشت ودرمان برگزار گردید.در این جلسه 30 نفر از پرسنل شبکه بهداشت حضور داشتند ودر پایان مسابقه علمی به صورت آزمون برگزار شد.

برگزاری دوره آموزش مقدماتی بسیج، عرصه غیر نظامی، ویژه خواهران بسیجی کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان پاکدشت
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت

برگزاری دوره آموزش مقدماتی بسیج، عرصه غیر نظامی، ویژه خواهران بسیجی کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان پاکدشت

پنج شنبه 30 دی ماه 1400 و پیرو هماهنگی های انجام شده مسئول بسیج جامعه پزشکی پاکدشت پایگاه بسیج شبکه بهداشت و درمان دوره آموزش مقدماتی بسیج، عرصه غیر نظامی، ویژه خواهران بسیجی کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان پاکدشت برگزار شد. طی اجرای این دوره ، بانوان بسیجی فعال شاغل در شبکه بهداشت و درمان طی دو روز ، آموزش تئوری و عملی استفاده از اسلحه را با حضور در میدان تیراندازی اردوگاه شهدای مظفر گذراندند .

انجام بازدید های مشترک نظارتی از عطاری ها در راستای پیشگیری و مبارزه با  قاچاق اقلام سلامت محور
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت

انجام بازدید های مشترک نظارتی از عطاری ها در راستای پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور

سه شنبه 28 دی ماه 1400 بازدید های مشترک نظارتی از عطاری ها در راستای پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور انجام شد . با توجه به مصوبات کمیته فرعی مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور در مورخ ۱۴۰۰/۸/۱۲ بازید از عطاری ها ماهانه به صورت ۲ مرحله صورت می پذیرد . این بازدید ها به همراه نمایندگان اداره صمت ، اتاق اصناف ، اداره تعزیرات حکومتی ، پلیس امنیت اقتصادی و فرمانداری شهرستان پاکدشت انجام میگردد . طی بازدید فوق از ۴ عطاری شهرستان پاکدشت تعدادی اقلام قاچاق غیر مجاز و تقلبی از برخی از این عطاری ها کشف و جمع آوری و مراحل قانونی ثبت و تحویل آن انجام گردید .

افتتاح اولین دبیرخانه ی خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان پاکدشت
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت

افتتاح اولین دبیرخانه ی خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان پاکدشت

یکشنبه 26 دی ماه 1400 ، اولین دبیرخانه ی خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان پاکدشت افتتاح شد. این دبیرخانه که در مرکز ارتقاء سلامت و طب پیشگیری کارا در شهر شریف آباد ، شهرک صنعتی شنزار با حضور دکتر زینی وند مدیریت شبکه بهداشت و درمان و دکترعلیدادی بخشدار محترم شهرشریف آباد و دکتر خاقانی بعنوان ریاست خانه مشارکت و سایر مسئولان افتتاح شد.

برگزاری جلسه آموزشی "نقش واهمیت تغذیه سالم در دوران کرونا" در جلسه امور بانوان فرمانداری پاکدشت
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت

برگزاری جلسه آموزشی "نقش واهمیت تغذیه سالم در دوران کرونا" در جلسه امور بانوان فرمانداری پاکدشت

یکشنبه 26 دی ماه 1400 جلسه ی آموزشی "نقش واهمیت تغذیه سالم در دوران کرونا" به مناسبت بزرگداشت بسیج ملی تغذیه در جلسه کارگروه بانوان وخانواده شهرستان به ریاست معاون سیاسی وانتظامی فرمانداری پاکدشت جناب آقای شیرازی واعضای کارگروه ومسئول بهداشت خانواده توسط کارشناس تغذیه ستاد در26دی ماه برگزار شد.طی جلسه کتابچه آموزشی "تغذیه مناسب، تقویت سیستم ایمنی" به همه حاضرین ارائه گردید .

برگزاری اولین جلسه توجیهی اجرای برنامه خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان پاکدشت
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت

برگزاری اولین جلسه توجیهی اجرای برنامه خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان پاکدشت

شنبه 25 دی ماه 1400 اولین جلسه توجیهی اجرای برنامه خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان پاکدشت برگزار شد. این جلسه در شهر شریف آباد، با حضوردکتر علیدادی بخشدار شهر شریف آباد، دکتر حاجتی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان ، نماینده فرماندار، نمایندگان ادارات و گروه ها و تشکل های مردم نهاد شهرستان ،کارشناسان شبکه بهداشت و درمان پاکدشت و نمایندگان تشکل های مردم نهاد شهرستان پاکدشت در محل سالن اجتماعات بخشداری شریف آباد تشکیل شد.آقای دکترعلیدادی بخشدار شهر شریف آباد درابتدای جلسه شورای خانه مشارکت اظهارنمود: خانه مشارکت فضایی برای تعامل شبکه‌های مختلف مردمی و مشارکت آنها در فرآیند تدوین، اجرا و ارزشیابی برنامه‌های سلامت در سطح شهرستان است.

برگزاری هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در شهرستان پاکدشت
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت

برگزاری هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در شهرستان پاکدشت

جمعه 24 دی ماه 1400 هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در شهرستان پاکدشت به ریاست دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان پاکدشت با عنوان رئیس هیئت اجرایی ، دکتر طاهری رئیس هیئت نظارت ، دکتر احمدی نماینده فرماندار ، دکتر صاحب زاده نماینده هیئت نظارت دانشگاه ایران ، آقای عبدالوند نماینده حراست دانشگاه ایران ، نماینده نیروی انتظامی و سایر اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت رأس ساعت 8/00 صبح در محل شبکه بهداشت و درمان پاکدشت برگزار گردید .

بازدید سر زده دکتر زینی وند از شیفت شب جمعه مرکز اشرفی
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت

بازدید سر زده دکتر زینی وند از شیفت شب جمعه مرکز اشرفی

جمعه 24 دی ماه 1400 دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان پاکدشت به صورت سرزده از شیفت شب مرکز شبانه روزی اشرفی بازدید به عمل آوردند . طی این بازدید آقای دکتر زینی وند با پزشک شیفت ، همکاران داروخانه ، همکاران تزریقات و شیفت نمونه گیر و واکسیناتور دیدار و ضمن خسته نباشید و خدا قوت به همکاران بر رعایت همه نکات لازم برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مراجعین تاکید نمودند .

برگزاری دومین مجمع خیرین سلامت شهرستان  ها در پاکدشت
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت

برگزاری دومین مجمع خیرین سلامت شهرستان ها در پاکدشت

پنجشنبه 23 دی ماه 1400 دومین مجمع خیرین سلامت شهرستان ها به میزبانی پاکدشت برگزار گردید . این مجمع با همکاری شبکه بهداشت و درمان پاکدشت ، شورای خیرین سلامت شهرستان و همراهی دهیاری روستای گلزار برپا شد . طی جلسه که با حضور جمارانی فرماندار محترم شهرستان ، دکتر بشیری نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، خانی بخشدار مرکزی به دعوت دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان پاکدشت ، حجت الاسلام والمسلمین اردستانی ریاست مجمع خیرین سلامت شهرستان و سایر اعضای مجمع خیرین سلامت ، اعضای شوراهای روستای گلزار بالا و گلزار پایین و همراهی دکتر غنیان معاون محترم امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور ، دکتر نامی رئیس هئیت مدیره مجمع خیرین سلامت استان تهران و الوندی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان برگزار شده بود مشکلات و نیازهای شهرستان در حوزه بهداشت و درمان و لزوم بررسی و رفع این مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن مورد ارزیابی قرار گرفت .

برگزاری جلسه هماهنگی واحد تغذیه جهت اجرای برنامه "بهبود تغذیه کارکنان"
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت

برگزاری جلسه هماهنگی واحد تغذیه جهت اجرای برنامه "بهبود تغذیه کارکنان"

پنج شنبه 23 دی ماه 1400 و با توجه به اهمیت اجرای برنامه "بهبود تغذیه کارکنان" جلسه ای با همین عنوان با مدیرعامل وکارشناس بهداشت کارخانه هشتمین نور واقع در جمال آباد و به منظور بررسی وارتقای وضعیت تغذیه کارکنان وسلامت آن مجموعه برگزار شد. ابتدا توضیحات در خصوص روند اجرای برنامه مذکور توسط خانم موسوی کارشناس تغذیه شهرستان به اعضای جلسه ارائه ومقرر گردید همکاری های لازم با شبکه بهداشت و درمان پاکدشت جهت اجرای صحیح برنامه ومداخلات مورد نظر را انجام گیرد.

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن