روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت
برگزاری دومین مجمع خیرین سلامت شهرستان ها در پاکدشت
پنجشنبه 23 دی ماه 1400 دومین مجمع خیرین سلامت شهرستان ها به میزبانی پاکدشت برگزار گردید . این مجمع با همکاری شبکه بهداشت و درمان پاکدشت ، شورای خیرین سلامت شهرستان و همراهی دهیاری روستای گلزار برپا شد . طی جلسه که با حضور جمارانی فرماندار محترم شهرستان ، دکتر بشیری نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، خانی بخشدار مرکزی به دعوت دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان پاکدشت ، حجت الاسلام والمسلمین اردستانی ریاست مجمع خیرین سلامت شهرستان و سایر اعضای مجمع خیرین سلامت ، اعضای شوراهای روستای گلزار بالا و گلزار پایین و همراهی دکتر غنیان معاون محترم امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور ، دکتر نامی رئیس هئیت مدیره مجمع خیرین سلامت استان تهران و الوندی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان برگزار شده بود مشکلات و نیازهای شهرستان در حوزه بهداشت و درمان و لزوم بررسی و رفع این مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن مورد ارزیابی قرار گرفت .
پنجشنبه 23 دی ماه 1400 دومین مجمع خیرین سلامت شهرستان ها به میزبانی پاکدشت برگزار گردید . این مجمع با همکاری شبکه بهداشت و درمان پاکدشت ، شورای خیرین سلامت شهرستان و همراهی دهیاری روستای گلزار برپا شد .
طی جلسه که با حضور جمارانی فرماندار محترم شهرستان ، دکتر بشیری نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، خانی بخشدار مرکزی به دعوت دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان پاکدشت ، حجت الاسلام والمسلمین اردستانی ریاست مجمع خیرین سلامت شهرستان و سایر اعضای مجمع خیرین سلامت ، اعضای شوراهای روستای گلزار بالا و گلزار پایین و همراهی دکتر غنیان معاون محترم امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور ، دکتر نامی رئیس هئیت مدیره مجمع خیرین سلامت استان تهران و الوندی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان برگزار شده بود مشکلات و نیازهای شهرستان در حوزه بهداشت و درمان و لزوم بررسی و رفع این مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن مورد ارزیابی قرار گرفت .
درپایان سرکار خانم نمکیان نماینده دانشگاه شهید بهشتی و مسئول امور خیرین معاونت بهداشتی دانشگاه طی بیاناتی از تمامی زحمات دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان پاکدشت در جذب امکانات خیرین در جهت ارتقاء کیفیت سلامت کشور در حوزه بهداشت و درمان خصوصا طی سالهای سخت بحران همه گیری کرونا و برگزاری چنین جلسه ای برای رفع نیازهای حوزه سلامت شهرستان پاکدشت تجلیل نمودند .
همچنین از 8 نفر از فعالان حوزه سلامت که در کنترل و مهار این بیماری طی دو سال گذشته نقش به سزایی داشتند با اهدای لوح ، هدیه و گل تقدیر به عمل آمد .








نظر