• تاریخ انتشار : 1400/10/23 - 16:52
  • بازدید : 94
  • تعداد بازدید : 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت

برگزاری دومین مجمع خیرین سلامت شهرستان ها در پاکدشت

پنجشنبه 23 دی ماه 1400 دومین مجمع خیرین سلامت شهرستان ها به میزبانی پاکدشت برگزار گردید . این مجمع با همکاری شبکه بهداشت و درمان پاکدشت ، شورای خیرین سلامت شهرستان و همراهی دهیاری روستای گلزار برپا شد . طی جلسه که با حضور جمارانی فرماندار محترم شهرستان ، دکتر بشیری نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، خانی بخشدار مرکزی به دعوت دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان پاکدشت ، حجت الاسلام والمسلمین اردستانی ریاست مجمع خیرین سلامت شهرستان و سایر اعضای مجمع خیرین سلامت ، اعضای شوراهای روستای گلزار بالا و گلزار پایین و همراهی دکتر غنیان معاون محترم امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور ، دکتر نامی رئیس هئیت مدیره مجمع خیرین سلامت استان تهران و الوندی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان برگزار شده بود مشکلات و نیازهای شهرستان در حوزه بهداشت و درمان و لزوم بررسی و رفع این مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن مورد ارزیابی قرار گرفت .

      پنجشنبه 23 دی ماه 1400  دومین مجمع خیرین سلامت شهرستان ها به میزبانی پاکدشت برگزار گردید .  این مجمع با همکاری شبکه بهداشت و درمان پاکدشت ، شورای خیرین سلامت شهرستان و همراهی دهیاری روستای گلزار  برپا شد .

طی جلسه که  با حضور جمارانی فرماندار محترم شهرستان ، دکتر بشیری نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، خانی بخشدار مرکزی به دعوت دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان پاکدشت  ، حجت الاسلام والمسلمین اردستانی ریاست مجمع خیرین سلامت شهرستان و سایر اعضای مجمع خیرین سلامت  ، اعضای شوراهای روستای گلزار بالا و گلزار پایین و همراهی دکتر غنیان  معاون محترم امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور ، دکتر نامی رئیس هئیت مدیره مجمع خیرین سلامت استان تهران  و الوندی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان برگزار شده بود مشکلات و نیازهای شهرستان در حوزه بهداشت و درمان و لزوم بررسی و رفع این مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن مورد ارزیابی قرار گرفت .

درپایان سرکار خانم نمکیان نماینده دانشگاه شهید بهشتی و مسئول امور خیرین معاونت بهداشتی دانشگاه طی بیاناتی از تمامی زحمات دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان پاکدشت در جذب امکانات خیرین در جهت ارتقاء کیفیت سلامت کشور در حوزه بهداشت و درمان خصوصا طی سالهای سخت بحران همه گیری کرونا و برگزاری چنین جلسه ای برای رفع نیازهای حوزه سلامت شهرستان پاکدشت  تجلیل نمودند .

همچنین از 8 نفر از فعالان حوزه سلامت که در کنترل و مهار این بیماری طی دو سال گذشته نقش به سزایی داشتند  با اهدای لوح ، هدیه و گل تقدیر به عمل آمد .


  • گروه خبری : خبر,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 112580
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن