• تاریخ انتشار : 1399/02/24 - 12:44
  • بازدید : 720
  • تعداد بازدید : 77
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت

کمیته التور شهرستان، درشبکه بهداشت و درمان پاکدشت برگزار شد.

روز چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه 99 به همت واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای واگیر کمیته التور شهرستان پاکدشت در محل سالن جلسات ستاد شبکه بهداشت برگزار شد. دکتر زینی وند در ابتدا جلسه به اهمیت مراقبت بیماری های منتقله از آب و مواد غذایی اشاره و در ادامه به هماهنگی های بین بخشی و برون بخشی در انجام اقدامات پیشگیرانه تاکید نمودند. سپس با حضور اعضاء کمیته شرح وظایف واحدهای ستادی و بیمارستان های زعیم و شهدا تبیین گرید.

روز چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه 99 به همت واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای واگیر کمیته التور شهرستان پاکدشت در محل سالن جلسات ستاد شبکه بهداشت برگزار شد.

دکتر زینی وند در ابتدا جلسه به اهمیت مراقبت بیماری های منتقله از آب و مواد غذایی اشاره و در ادامه به هماهنگی های بین بخشی و برون بخشی در انجام اقدامات پیشگیرانه تاکید نمودند. سپس با حضور اعضاء کمیته شرح وظایف واحدهای ستادی و بیمارستان های زعیم و شهدا تبیین گرید.

 

 

  • گروه خبری : خبر,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 92046
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن