روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
کارگاه آموزشی دوروزه TOT در شبکه بهداشت و درمان پاکدشت برگزار شد.
روز سهشنبه 3 و چهارشنبه 4 تیرماه 98 به همت واحد مدیریت و کاهش خطر بلایای شبکه بهداشت و درمان، کارگاه آموزشی دوروزه TOT (تربیت مربی آموزش مدیریت خطر بلایا در حوزه بهداشت) در محل سالن جلسات شبکه بهداشت ودرمان پاکدشت برگزار شد. این جلسه آموزشی جهت گروه هدف کارشناسان هماهنگکننده برنامههای مدیریت و کاهش خطر بلایای مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاههای سلامت، با حضور سرکار خانم مهندس محمدی کارشناس مسئول مدیریت و کاهش خطر بلایای معاونت امور بهداشتی دانشگاه بهعنوان مدرس برگزار شد
روز سهشنبه 3 و چهارشنبه 4 تیرماه 98 به همت واحد مدیریت و کاهش خطر بلایای شبکه بهداشت و درمان، کارگاه آموزشی دوروزه TOT(تربیت مربی آموزش مدیریت خطر بلایا در حوزه بهداشت) در محل سالن جلسات شبکه بهداشت ودرمان پاکدشت برگزار شد.
این جلسه آموزشی جهت گروه هدف کارشناسان هماهنگکننده برنامههای مدیریت و کاهش خطر بلایای مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاههای سلامت، با حضور سرکار خانم مهندس محمدی کارشناس مسئول مدیریت و کاهش خطر بلایای معاونت امور بهداشتی دانشگاه بهعنوان مدرس برگزار شد.





نظر