• تاریخ انتشار : 1399/12/20 - 13:31
  • بازدید : 88
  • تعداد بازدید : 86
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت

چهارمین کمیته شهرستانی کاهش مرگ ومیرکودکان 1 تا59 ماهه و نوزادی در شبکه بهداشت و درمان برگزاری شد.

روز چهارشنبه 20 اسفند 1399 چهارمین کمیته شهرستانی کاهش مرگ و میر کودکان 1 تا 59 ماهه و نوزادی در شبکه بهداشت و درمان پاکدشت برگزار شد. این کمیته با حضور دکتر جلالی پزشک متخصص اطفال بیمارستان زعیم، دکترحاجتی معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان، روسای مراکز مربوطه، کارشناس نظام مراقبت مرگ کودک و نوزاد بیمارستان شهدای پاکدشت و کارشناسان ستاد تشکیل شد. در این کمیته مرگ‌های کودکان 1 تا 59 ماهه و نوزادان، در 3 ماهه چهارم سال 1399 درسطح شهرستان بررسی شد و راهکارهای لازم جهت پیشگیری از مرگ‌های مشابه ارائه شد. در پایان این جلسه دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان از دکتر جلالی تقدیر نمودند.

روز چهارشنبه 20 اسفند 1399 چهارمین کمیته شهرستانی کاهش مرگ و میر کودکان 1 تا 59 ماهه و نوزادی در شبکه بهداشت و درمان پاکدشت برگزار شد.

این کمیته با حضور دکتر جلالی پزشک  متخصص اطفال بیمارستان زعیم، دکترحاجتی معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان، روسای مراکز مربوطه، کارشناس نظام مراقبت مرگ کودک و نوزاد بیمارستان شهدای پاکدشت و کارشناسان ستاد تشکیل شد. در این کمیته  مرگ‌های کودکان 1 تا 59 ماهه و نوزادان، در 3 ماهه چهارم سال 1399 درسطح شهرستان بررسی شد و راهکارهای لازم جهت پیشگیری از مرگ‌های  مشابه ارائه شد.

در پایان این جلسه دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان از دکتر جلالی تقدیر نمودند. 

  • گروه خبری : خبر,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 102830
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن