• تاریخ انتشار : 1399/06/23 - 09:46
  • بازدید : 299
  • تعداد بازدید : 86
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت

مدیر گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی دانشگاه شهید بهشتی از شبکه بهداشت شهرستان پاکدشت و بیمارستان زعیم بازدید نمودند.

روز شنبه 22 شهریورماه 1399 دکتر غفار زاده مدیر گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی دانشگاه شهید بهشتی از ستاد شبکه بهداشت شهرستان پاکدشت و بیمارستان زعیم بازدید نمودند. دکتر غفار زاده به همراه مهندس آصفی کارشناس مسئول واحد سلامت روان معاونت، ضمن دیدار با دکتر زینی وند سرپرست شبکه بهداشت و درمان و معاون بهداشتی از واحد سلامت روان بازدید کردند.

 

روز شنبه 22 شهریورماه 1399 دکتر غفار زاده مدیر گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی دانشگاه شهید بهشتی از ستاد شبکه بهداشت شهرستان پاکدشت و بیمارستان زعیم بازدید نمودند.

 دکتر غفار زاده به همراه مهندس آصفی کارشناس مسئول واحد سلامت روان معاونت، ضمن دیدار با دکتر زینی وند سرپرست شبکه بهداشت و درمان و معاون بهداشتی از واحد سلامت روان بازدید کردند.

 همچنین جلسه‌ای با عنوان برنامه توانمندسازی حمایت‌های روانی و اجتماعی پرستاران، در بیمارستان زعیم و با حضور ریاست بیمارستان، مدیر بیمارستان، مدیریت پرستاری معاونت درمان، مترون، سرپرستار بخش و کارشناس مسئول واحد سلامت روان شبکه بهداشت پاکدشت برگزار شد.

  • گروه خبری : خبر,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 96522
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن