• تاریخ انتشار : 1399/04/16 - 12:49
  • بازدید : 690
  • تعداد بازدید : 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت

دومین جلسه هماهنگی اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت با محوریت پیشگیری از کرونا در شبکه بهداشت و درمان پاکدشت برگزار شد.

روز دوشنبه 16 تیر ۹9 به همت واحد آموزش و ارتقای سلامت شبکه بهداشت و درمان، دومین نشست هماهنگی اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در راستای پیشگیری از کرونا در محل سالن جلسات شبکه بهداشت ودرمان پاکدشت برگزار شد. این جلسه با حضور معاون بهداشتی شبکه، کارشناسان واحد آموزش و ارتقای سلامت، کارشناس مسئول واحد بیماری‌های غیر واگیر شبکه، نمایندگان شهرداری‌ها و بخشداری‌های شهرستان برگزار شد.

روز دوشنبه 16 تیر ۹9 به همت واحد آموزش و ارتقای سلامت شبکه بهداشت و درمان، دومین نشست هماهنگی اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در راستای پیشگیری از کرونا در محل سالن جلسات شبکه بهداشت ودرمان پاکدشت برگزار شد.

این جلسه با حضور معاون بهداشتی شبکه، کارشناسان واحد آموزش و ارتقای سلامت، کارشناس مسئول واحد بیماری‌های غیر واگیر شبکه، نمایندگان شهرداری‌ها و بخشداری‌های شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهندس شعبان زاده به اهمیت نقش شهرداران و بخشداران در آموزش مردم اشاره و از آن‌ها خواستند در راستای جذب سفیر سلامت خانوار و جذب رابط سلامت همکاری لازم را داشته و برای ارتقای سطح سواد جامعه گام مؤثری بردارند. در ادامه کارشناسان واحد آموزش و ارتقای سلامت و واحد بیماری‌ها به اهمیت موضوع طرح هر خانه یک پایگاه سلامت و جذب سفیر سلامت در راستای پیشگیری از کرونا پرداختند. در پایان جلسه CDهای آموزشی و اطلاع‌رسانی طرح هر خانه یک پایگاه سلامت جهت پخش از تلویزیون‌های شهری و نصب استندهای اطلاع‌رسانی طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در سطح شهر توسط واحد آموزش بهداشت به مدعوین تحویل داده شد.

 

  • گروه خبری : خبر,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 94109
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن