روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت
جلسه مجمع خیرین سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
روز یکشنبه 30 آبان 1400 جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان به میزبانی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت برگزار گردید .در این جلسه یوسفی جمارانی فرماندارمحترم شهرستان ، شیرازی معاون سیاسی انتظامی فرماندار ، حجت الاسلام اردستانی رئیس مجمع خیرین ، نصیری مدیراجرایی مجمع و سایراعضای مجمع خیرین سلامت حضورداشتند .
روز یکشنبه 30 آبان 1400 جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان به میزبانی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت برگزار گردید .در این جلسه یوسفی جمارانی فرماندارمحترم شهرستان ، شیرازی معاون سیاسی انتظامی فرماندار ، حجت الاسلام اردستانی رئیس مجمع خیرین ، نصیری مدیراجرایی مجمع و سایراعضای مجمع خیرین سلامت حضورداشتند .
درابتدای جلسه دکتر زینی وند مدیرشبکه بهداشت ودرمان پس از خیرمقدم جهت حضور اعضای محترم مجمع، به بیان اهداف جلسه با تاکید به نزدیک شدن به دومین سال شیوع اپیدمی کرونا در کشور و جهان پرداختند. همچنین از همراهی ها و حمایت های خیرین در ساخت وتجهیز خانه بهداشت توچال واحداث نمازخانه قدردانی کردند. سپس نیازهای شهرستان در حوزه بهداشت توسط اعضای حاضر در جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت .
در ادامه نیز فرماندار با یاد نمودن از شهیده راه سلامت زنده یاد خانم دکتر روحانی راد ، از زحمات و تلاشهای کادر بهداشت و درمان و خیرین این حوزه تشکر نمودند .
در انتهای جلسه ، لوح های تقدیر اعضای محترم شورای اسلامی روستای گلزار بالا و پایین و آلوئک به پاس قدردانی از زحمات و همراهی های این عزیزان در نوسازی مرکز و خانه های بهداشت روستا به ایشان اهداء گردید .





نظر