• تاریخ انتشار : 1398/11/19 - 10:08
  • بازدید : 637
  • تعداد بازدید : 88
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت

به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و هفته پویش ملی مبارزه با سرطان، همایش دوچرخه‌سواری در سطح شهرستان پاکدشت برگزار شد.

روز جمعه 18 بهمن‌ماه 98 به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و هفته پویش ملی مبارزه با سرطان، به همت واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها و پایگاه مسکن مهر شماره 2 امام رضا (ع)، همایش دوچرخه‌سواری در سطح شهرستان پاکدشت برگزار شد. آموزش‌های لازم در خصوص مبارزه با سرطان و عوامل خطر ایجادکننده سرطان‌ها توسط کارشناسان بیماری‌های پایگاه سلامت داده شد و همچنین در خصوص غربالگری رایگان سه سرطان کولورکتال، برست و سرویکس اطلاع‌رسانی نمودند. در ادامه مطالبی در خصوص پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس نیز بیان شد.

روز جمعه 18 بهمن‌ماه 98 به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و هفته پویش ملی مبارزه با سرطان، به همت واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها و پایگاه مسکن مهر شماره 2 امام رضا (ع)، همایش دوچرخه‌سواری در سطح شهرستان پاکدشت برگزار شد.

آموزش‌های لازم در خصوص مبارزه با سرطان و عوامل خطر ایجادکننده سرطان‌ها توسط کارشناسان بیماری‌های پایگاه سلامت داده شد و همچنین در خصوص غربالگری رایگان سه سرطان کولورکتال، برست و سرویکس اطلاع‌رسانی نمودند. در ادامه مطالبی در خصوص پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس نیز بیان شد.

همچنین تیم سلامت این شبکه خدماتی از قبیل توزیع پرل ویتامین D3به دوچرخه‌سواران ارائه نمودند و بروشورهای آموزشی (خطرسنجی سکته‌های قلبی و مغزی و سرطان‌ها و شستشوی دست‌ها) نیز توزیع شد.

  • گروه خبری : خبر,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 88481
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن