• تاریخ انتشار : 1399/11/23 - 08:50
  • بازدید : 335
  • تعداد بازدید : 91
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت

استقرار تیم های مراقبتی و نظارتی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت در محل راهپیمایی 22 بهمن

چهارشنبه 22 بهمن ماه ۹9 در راستای ادامه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تعداد سه تیم 2 نفره در محل انجام راهپیمایی 22 بهمن با استقرار کانکس نمونه گیری اقدام به غربالگری و نمونه گیری نمودند . در این راستا از 30 نفر مورد مشکوکی که تست سریع کرونا گرفته و 1 مورد مثبت شناسایی شد که بلافاصله مورد پیگیری و آموزش قرار گرفتند و تیم های مراقبتی نسبت به رهگیری موارد در تماس با مورد مثبت اقدام نمودند .

چهارشنبه  22 بهمن ماه ۹9   در راستای ادامه  طرح شهید حاج قاسم سلیمانی  تعداد سه تیم 2 نفره در محل انجام راهپیمایی 22 بهمن با استقرار کانکس نمونه گیری  اقدام به غربالگری و نمونه گیری نمودند .

در این راستا از 30 نفر مورد مشکوکی که تست سریع کرونا  گرفته و  1 مورد مثبت شناسایی شد که بلافاصله مورد پیگیری و آموزش قرار گرفتند و تیم های مراقبتی نسبت به رهگیری موارد در تماس با مورد مثبت اقدام نمودند .

همچنین تیم های مراقبتی  در جهت حساس سازی عمومی راهپیمایان نسبت به آموزش  راه های انتقال بیماری کرونا و بررسی علایم (تب سنجی و پالس اکسیمتری )جمعیت اقدام نمودند و به حاضرین فاقد ماسک، ماسک اهدا شد.

  • گروه خبری : خبر,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 101760
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن