روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
جلسه هم اندیشی در خصوص اطلاع رسانی و ترغیب جمعیت شهرستان به ویژه دانش آموزان به تزریق واکسن کرونا در شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
روز چهارشنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۰ نشست هم اندیشی در خصوص اطلاع رسانی و ترغیب جمعیت شهرستان به ویژه دانش آموزان به تزریق واکسن کرونا در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد. در این جلسه دکترزینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان، دکتر حاجتی معاون بهداشتی شبکه، اسدی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش، مولایی معاون فرهنگی شهرداری پاکدشت، کنگرلو مدیر روابط عمومی فرمانداری و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان، سرکارخانم پیرحیاتی مسئول سلامت و تندرستی اداره آموزش و پرورش، سرکارخانم قربانی مسئول روابط عمومی شورای شهرستان حضور داشتند. لازم به ذکر است واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۲ سال در مراکز ۳۳ گانه شهرستان پاکدشت آغاز شده است.
روز چهارشنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۰ نشست هم اندیشی در خصوص اطلاع رسانی و ترغیب جمعیت شهرستان به ویژه دانش آموزان به تزریق واکسن کرونا در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
در این جلسه دکترزینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان، دکتر حاجتی معاون بهداشتی شبکه، اسدی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش، مولایی معاون فرهنگی شهرداری پاکدشت، کنگرلو مدیر روابط عمومی فرمانداری و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان، سرکارخانم پیرحیاتی مسئول سلامت و تندرستی اداره آموزش و پرورش، سرکارخانم قربانی مسئول روابط عمومی شورای شهرستان حضور داشتند.
لازم به ذکر است واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۲ سال در مراکز ۳۳ گانه شهرستان پاکدشت آغاز شده است.





نظر