• تاریخ انتشار : 1399/06/30 - 16:20
  • بازدید : 562
  • تعداد بازدید : 101
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت

نماینده وزارت بهداشت از شبکه بهداشت ودرمان و مراکز منتخب کرونا در شهرستان پاکدشت بازدید کردند.

دوشنبه 31 شهریور ۹9 مهندس اقتصادی نماینده وزارت بهداشت و درمان به همراه مهندس حریری، خانم نمکیان و خانم فرنوش کارشناسان معاونت بهداشت دانشگاه شهید بهشتی از شبکه بهداشت ودرمان و مراکز منتخب 24 ساعته و 16 ساعته کرونا در شهرستان پاکدشت بازدید کردند. در ابتدای این بازدید جلسه ای با حضور دکتر زینی وند سرپرست شبکه بهداشت و درمان، دکتر حاجتی معاون بهداشت و کارشناسان واحد گسترش شبکه برگزار شد که مستندات و برنامه عملیاتی شبکه بهداشت توسط دکتر زینی وند ارائه گردید.

 

دوشنبه 31 شهریور ۹9 مهندس اقتصادی نماینده وزارت بهداشت و درمان به همراه مهندس حریری، خانم نمکیان و خانم فرنوش کارشناسان معاونت بهداشت دانشگاه شهید بهشتی از شبکه بهداشت ودرمان و مراکز منتخب 24 ساعته و 16 ساعته کرونا در شهرستان پاکدشت بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید جلسه ای با حضور دکتر زینی وند سرپرست شبکه بهداشت و درمان، دکتر حاجتی معاون بهداشت و کارشناسان واحد گسترش شبکه برگزار شد که مستندات و برنامه عملیاتی شبکه بهداشت توسط دکتر زینی وند ارائه گردید.

مهندس اقتصادی و مهندس حریری از واحد بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای بازید نمودند که گزارشی از اهم فعالیت  این واحدها از ابتدای مبارزه با بیماری کرونا توسط کارشناس مسئولان ارائه گردید.

در ادامه بازرسان و مسئولان شبکه بهداشت و درمان از مرکز 24 ساعته تازه بازسازی شده شهید اشرفی اصفهانی و مرکز 16 ساعته شریف آباد بازدید نمودند.

 

  • گروه خبری : خبر,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 96692
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن