روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
جلسه ی مجمع سلامت شهرستان، در فرمانداری شهرستان پاکدشت برگزار شد.
روز دوشنبه 30 دی 98 جلسه مجمع سلامت شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پاکدشت برگزار شد. جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان با حضور تمهیدی فرماندار شهرستان، شیرازی معاون سیاسی فرماندار، دکتر زینی وند سرپرست شبکه بهداشت و درمان، نماینده امام جمعه شهرستان، روسای اداره های شهرستان و نماینده خیرین و سمن ها و نمایندگان شبکه بهداشت برگزار گردید.
روز دوشنبه 30 دی 98 جلسه مجمع سلامت شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری پاکدشت برگزار شد.
جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان با حضور تمهیدی فرماندار شهرستان، شیرازی معاون سیاسی فرماندار، دکتر زینی وند سرپرست شبکه بهداشت و درمان، نماینده امام جمعه شهرستان، روسای اداره های شهرستان و نماینده خیرین و سمن ها و نمایندگان شبکه بهداشت برگزار گردید.
در این جلسه فرماندار شهرستان برنامه ریزی جهت تامین سلامت مردم را مهم ترین مساله مورد توجه سازمان ها دانسته و تاکید نمودند که موضوع سلامت باید در اولویت کار کلیه سازمان ها در شهرستان قرار گیرد. ایشان همچنین حمایت فرمانداری را در زمینه پیشبرد اهداف سلامت شهرستان اعلام فرمودند.
در ادامه معاون سیاسی فرمانداردر خصوص نقش مشارکت مردم و سازمان ها در اجرا و پیشبرد موثر برنامه ها تاکید نمودند و خاطر نشان کردند که با مشارکت مردم و همکاری دستگاه های اجرایی اقدامات مناسبی در این حوزه برنامه ریزی و اجرا گردد.
سپس دکتر زینی وند سرپرست شبکه بهداشت و درمان ضمن تاکید بر نقش آموزش و خودمراقبتی در تامین و ارتقای سلامت مردم، به بیان چالش های بهداشتی در شهرستان و نقش مشارکت بین بخشی سازمان ها در تامین سلامت جامعه و حل مشکلات بهداشتی پرداختند.
در پایان مسائل و مشکلات بهداشتی شهرستان بررسی گردیده و وظایف سازمان ها و اداره ها در راستای حل مشکلات مربوطه جهت اجرا و پی گیری های لازم تعیین گردید.





نظر