• تاریخ انتشار : 1398/10/28 - 12:53
  • بازدید : 681
  • تعداد بازدید : 84
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت

جشنواره غذای سالم در شبکه بهداشت و درمان پاکدشت برگزار شد.

روز ‌شنبه 28 دی ماه 98 به همت واحد بهداشت خانواده، جشنواره غذای سالم در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان پاکدشت برگزار شد. به مناسبت بسیج تغذیه سالم ( 14 لغایت 30 دی ماه )، جشنواره غذای سالم درستاد شبکه بهداشت و درمان پاکدشت با حضور دکتر زینی وند سرپرست، مهندس شعبان زاده معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، بختیاری مسئول امور بانوان فرمانداری برگزار گردید.

روز ‌شنبه 28 دی ماه 98 به همت واحد بهداشت خانواده، جشنواره غذای سالم در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان پاکدشت برگزار شد.

به مناسبت بسیج تغذیه سالم ( 14 لغایت 30 دی ماه )، جشنواره غذای سالم  درستاد شبکه بهداشت و درمان پاکدشت با حضور دکتر زینی وند سرپرست، مهندس شعبان زاده معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، بختیاری مسئول امور بانوان فرمانداری برگزار گردید.

در این جشنواره دکتر زینی وند ضمن تشکر و قدردانی از همکاران، نکاتی در خصوص نقش تغذیه سالم در سلامتی واهمیت مصرف غذاهای سنتی در خانواده را بیان فرمودند. همچنین خانم موسوی کارشناس تغذیه ستاد توضیحاتی در خصوص هدف برگزاری بسیج تغذیه سالم و ذکر جایگزین های هرم غذایی بیان کردند.

در انتها با نظر داوران نفرات برتر انتخاب و ضمن اهداء جوایز به 3 نفر برتر، به تمامی شرکت کنندگان در این جشنواره جوایزی اهداء شد.

  • گروه خبری : خبر,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 87808
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن