روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و هفته پویش ملی مبارزه با سرطان، ایستگاه سلامت در مصلی امام خمینی(ره) برگزار گردید.
روز جمعه 11 بهمن ماه 98 به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و هفته پویش ملی مبارزه باسرطان، به همت واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیر واگیر و سلامت خانواده، اقدام به برپایی ایستگاه سلامت در محل مصلی امام خمینی(ره) شهرستان پاکدشت نمودند . دکتر زینی وند سرپرست شبکه بهداشت و درمان، قبل از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه در خصوص اهیمت بیماریهای غیر واگیر و نقش عوامل خطر، مطالبی را ایراد نمودند.
روز جمعه 11 بهمن ماه 98 به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و هفته پویش ملی مبارزه باسرطان، به همت واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیر واگیر و سلامت خانواده، اقدام به برپایی ایستگاه سلامت در محل مصلی امام خمینی(ره) شهرستان پاکدشت نمودند .
دکتر زینی وند سرپرست شبکه بهداشت و درمان، قبل از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه در خصوص اهیمت بیماریهای غیر واگیر و نقش عوامل خطر، مطالبی را ایراد نمودند.
ایشان ضمن اشاره به هفته پویش ملی مبارزه با سرطان و عوامل خطر ایجاد کننده سرطان ها در خصوص غربالگری رایگان سه سرطان کولورکتال، برست و سرویکس اطلاع رسانی نمودند. در ادامه مطالبی در خصوص پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس بیان نمودند.
همچنین تیم سلامت این شبکه خدماتی از قبیل ویزیت رایگان، فشارخون، و توزیع پرل ویتامین D3به نمازگراران ارائه نمودند.علاوه بر ارائه خدمات و انجام خطرسنجی بیماری سرطان و مشاوره به نمازگزاران، بروشورهای آموزشی(خطر سنجی سکته های قلبی و مغزی و سرطانها و شستشوی دستها ) نیز توزیع شد.









نظر