روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت
برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از اعتیاد به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر
به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، جلسه آموزشی با موضوع پیشگیری از اعتیاد ویژه پرسنل کارخانه قشونی، روز سهشنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۵، توسط کارشناس سلامت روان مرکز خدمات جامع سلامت ابراهیمآباد برگزار شد.
در این برنامه آموزشی، ضمن ارائه مطالبی درباره عوارض و پیامدهای مصرف مواد مخدر و راهکارهای پیشگیری، به سؤالات کارکنان نیز پاسخ داده شد.
همچنین در راستای ارتقای آگاهی پرسنل، بروشورهای آموزشی مرتبط با عوارض مصرف مواد مخدر و روشهای پیشگیری بین شرکتکنندگان توزیع شد.
نظر