• تاریخ انتشار : 1399/03/22 - 12:24
  • بازدید : 639
  • تعداد بازدید : 94
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت

اولین جلسه هماهنگی سلامت خانواده در سال 99 ، در شبکه بهداشت و درمان پاکدشت برگزار شد.

روز پنجشنبه 22 خرداد ۹9 به همت واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان، اولین جلسه هماهنگی سلامت خانواده در سال 99، در محل سالن جلسات شبکه بهداشت ودرمان پاکدشت برگزار شد. اولین جلسه حضوری هماهنگی سلامت خانواده با حضور دکتر زینی وند سرپرست شبکه، مسئولین بهداشت خانواده مراکز و مربیان بهورزی برگزار شد. دکتر زینی وند در این جلسه، از ماماهایی که در ارائه خدمت به مادران باردار نیازمند مراقبت ویژه فعال که به‌عنوان مامای همراه»، مادران را تا بیمارستان همراهی کرده‌اند با اهدای لوح تقدیر قدردانی نمودند.

روز پنجشنبه 22 خرداد ۹9 به همت واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان، اولین جلسه هماهنگی سلامت خانواده در سال 99، در محل سالن جلسات شبکه بهداشت ودرمان پاکدشت برگزار شد.

اولین جلسه حضوری هماهنگی سلامت خانواده با حضور دکتر زینی وند سرپرست شبکه، مسئولین بهداشت خانواده مراکز و مربیان بهورزی برگزار شد.

دکتر زینی وند در این جلسه، از ماماهایی که در ارائه خدمت به مادران باردار نیازمند مراقبت ویژه فعال که به‌عنوان مامای همراه»، مادران را تا بیمارستان همراهی کرده‌اند با اهدای لوح تقدیر قدردانی نمودند.

در ادامه جلسه، کارشناس مسئول بهداشت خانواده توضیحاتی در مورد رتبه‌بندی سال 98 ارائه و کارشناسان برنامه‌ها مطالبی در مورد حد انتظارات و برنامه‌های سال جاری ارائه کردند.

  • گروه خبری : خبر,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 93240
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن