• تاریخ انتشار : 1399/03/24 - 12:58
  • بازدید : 647
  • تعداد بازدید : 83
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت

کمیته شهرستانی کاهش مرگ‌ومیر کودکان 1 تا 59 ماهه و نوزادی در شبکه بهداشت و درمان پاکدشت برگزار شد.

روز شنبه 24 خرداد 1399 کمیته شهرستانی کاهش مرگ‌ومیر کودکان 1 تا 59 ماهه و نوزادی در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان پاکدشت برگزار شد. این کمیته با حضور دکتر زینی وند سرپرست شبکه بهداشت ودرمان، خانم مهندس شعبان زاده معاون بهداشتی، دکتر جلالی پزشک متخصص اطفال بیمارستان زعیم و خانم موسوی کارشناس نظام مراقبت مرگ کودکان شهرستان و دیگر اعضای کمیته تشکیل شد. در این کمیته مرگ‌های کودکان 1 تا 59 ماهه و نوزادان، در 3 ماهه چهارم سال 1398 و 3 ماهه اول سال 1399 درسطح شهرستان بررسی شد و راهکارهای لازم جهت پیشگیری از مرگ‌های مشابه ارائه شد. در ادامه از زحمات آقای دکتر جلالی قدردانی گردید.

روز شنبه 24 خرداد 1399 کمیته شهرستانی کاهش مرگ‌ومیر کودکان 1 تا 59 ماهه و نوزادی در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان پاکدشت برگزار شد.

این کمیته با حضور دکتر زینی وند سرپرست شبکه بهداشت ودرمان، خانم مهندس شعبان زاده معاون بهداشتی، دکتر جلالی پزشک متخصص اطفال بیمارستان زعیم و خانم موسوی کارشناس نظام مراقبت مرگ کودکان شهرستان و دیگر اعضای کمیته تشکیل شد. در این کمیته مرگ‌های کودکان 1 تا 59 ماهه و نوزادان، در 3 ماهه چهارم سال 1398 و 3 ماهه اول سال 1399 درسطح شهرستان بررسی شد و راهکارهای لازم جهت پیشگیری از مرگ‌های مشابه ارائه شد. در ادامه از زحمات آقای دکتر جلالی قدردانی گردید.

 

  • گروه خبری : خبر,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 93279
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن