• تاریخ انتشار : 1400/02/27 - 11:43
  • بازدید : 110
  • تعداد بازدید : 106
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت

مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان پاکدشت افتتاح شد.

یکشنبه 26 اردیبهشت ماه 1400 مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا، در محل سالن های ورزشی علی ابن ابی طالب(ع)در شهرستان پاکدشت افتتاح شد. آئین افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با حضور یوسفی جمارانی فرماندار، شیرازی معاون سیاسی انتظامی فرماندار، خانی بخشدار مرکزی، حاج آقا رحیمی رئیس دفتر امام جمعه، سرگرد حسینی جانشین سپاه حضرت ثامن الحجج(ع)، کاظم زاده رئیس جمعیت هلال احمر، تاجیک شهردار پاکدشت، میرقاسمی رئیس اداره آموزش و پروش پاکدشت و دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان، دکتر حاجتی معاون بهداشتی و سایر مسئولین شهرستان، در محل سالن های ورزشی علی ابن ابی طالب(ع)در شهرستان پاکدشت افتتاح شد.

یکشنبه 26 اردیبهشت ماه 1400 مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا، در محل سالن های ورزشی علی ابن ابی طالب(ع)در شهرستان پاکدشت افتتاح شد.

آئین افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با حضور یوسفی جمارانی فرماندار، شیرازی معاون سیاسی انتظامی فرماندار، خانی بخشدار مرکزی، حاج آقا رحیمی رئیس دفتر امام جمعه، سرگرد حسینی جانشین سپاه حضرت ثامن الحجج(ع)، کاظم زاده رئیس جمعیت هلال احمر، تاجیک شهردار پاکدشت، میرقاسمی  رئیس اداره آموزش و پروش پاکدشت و دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان، دکتر حاجتی معاون بهداشتی و سایر مسئولین شهرستان، در محل سالن های ورزشی علی ابن ابی طالب(ع)در شهرستان پاکدشت افتتاح شد.

 

 

  • گروه خبری : خبر,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 104550
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن