• تاریخ انتشار : 1399/11/21 - 15:52
  • بازدید : 364
  • تعداد بازدید : 94
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت

فاز اول تزریق واکسن کرونا در شهرستان پاکدشت آغاز شد.

سه شنبه 21 بهمن ماه ۹9 فاز اول تزریق واکسن کرونا در بیمارستان شهداء و زعیم شهرستان پاکدشت، با حضور دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان، دکتر حاجتی معاون بهداشت و رؤسای بیمارستان ها، همزمان با سراسر کشورآغاز شد. تزریق واکسن کووید 19 براساس دستورالعمل های ابلاغی در فاز اول با اولویت تزریق واکسن پرسنل بخش ICUکرونای بیمارستان های شهداء و زعیم انجام شد. در این مرحله تعداد 12 نفر از پرسنل حاضر در شیفت کاری بخش ICU بیمارستان ها، واکسینه شدند.

سه شنبه 21 بهمن ماه ۹9 فاز اول تزریق واکسن کرونا در بیمارستان شهداء و زعیم شهرستان پاکدشت، با حضور دکتر زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان، دکتر حاجتی معاون بهداشت و رؤسای بیمارستان ها، همزمان با سراسر کشورآغاز شد.

تزریق واکسن کووید 19 براساس دستورالعمل های ابلاغی در فاز اول با اولویت تزریق واکسن پرسنل بخشICUکرونای بیمارستان های شهداء و زعیم انجام شد.

در این مرحله تعداد 12 نفر از پرسنل حاضر در شیفت کاری بخشICUبیمارستان ها، واکسینه شدند.

 

  • گروه خبری : خبر,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 101759
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن