• تاریخ انتشار : 1398/10/26 - 09:37
  • بازدید : 459
  • تعداد بازدید : 93
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت

جلسه هماهنگی کارشناسان بهداشت حرفه ای شاغل در صنایع در شهرک صنعتی عباس آباد برگزار گردید.

روز چهار‌شنبه 25 دی ماه 98 به همت واحد بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت، جلسه هماهنگی کارشناسان بهداشت حرفه ای شاغل در صنایع در سالن اجتماعات شهرک صنعتی عباس آباد برگزار گردید. در ابتدای جلسه مسئولین واحد بهداشت حرفه ای شبکه توضیحاتی در خصوص برنامه ها و عملکرد مشاورین در صنایع را ارائه نمودند. در ادامه خانم کرمی کارشناس آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه وخانم عباسی کارشناس مسئول واحد آموزش ارتقای سلامت شبکه بهداشت و درمان مباحثی را در خصوص انجام خودمراقبتی سازمانی در سازمان های غیردولتی بیان نمودند. سپس مهندس رحمتی در زمینه عوامل مخاطره زای شیمیایی در محیط کار و روش های طراحی تهویه صنعتی و اقدامات لازم در خصوص کاهش یا حذف این عوامل به طور مبسوط به کارشناسان آموزش دادند.

روز چهار‌شنبه 25 دی ماه 98 به همت واحد بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت، جلسه هماهنگی کارشناسان بهداشت حرفه ای شاغل در صنایع در سالن اجتماعات شهرک صنعتی عباس آباد برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مسئولین واحد بهداشت حرفه ای شبکه توضیحاتی در خصوص برنامه ها و عملکرد مشاورین در صنایع را ارائه نمودند.

در ادامه خانم کرمی کارشناس آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه وخانم عباسی کارشناس مسئول واحد آموزش ارتقای سلامت شبکه بهداشت و درمان مباحثی را در خصوص انجام خودمراقبتی سازمانی در سازمان های غیردولتی  بیان نمودند.

سپس مهندس رحمتی در زمینه عوامل مخاطره زای شیمیایی در محیط کار و روش های طراحی تهویه صنعتی و اقدامات لازم در خصوص کاهش  یا حذف این عوامل به طور مبسوط به کارشناسان آموزش دادند.

  • گروه خبری : خبر,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 87745
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن