روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت
جلسه آموزشی با موضوع کنترل استرس، ارتقاء سطح امید و بهبود کیفیت زندگی برگزار شد.
روز سهشنبه 15 بهمنماه 98 به مناسبت فرارسیدن روز جهانی مبارزه با سرطان، برنامه عیادت از بیماران سرطانی در سمن یاس پاکدشت توسط فرماندار، مسئولین شبکه بهداشت و درمان و برخی مسئولین ادارات برگزار و مشکلات بیماران بررسی گردید. در ادامه این برنامه کارشناس واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان، جلسه آموزشی با موضوع کنترل استرس، ارتقاء سطح امید و بهبود کیفیت زندگی جهت افراد مبتلابه سرطان و خانواده ایشان همچنین جمعی از خیرین در سالن جلسات موسسه خیریه یاس پاکدشت برگزار نمودند.
روز سهشنبه 15 بهمنماه 98 به مناسبت فرارسیدن روز جهانی مبارزه با سرطان، برنامه عیادت از بیماران سرطانی در سمن یاس پاکدشت توسط فرماندار، مسئولین شبکه بهداشت و درمان و برخی مسئولین ادارات برگزار و مشکلات بیماران بررسی گردید.
در ادامه این برنامه کارشناس واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان، جلسه آموزشی با موضوع کنترل استرس، ارتقاء سطح امید و بهبود کیفیت زندگی جهت افراد مبتلابه سرطان و خانواده ایشان همچنین جمعی از خیرین در سالن جلسات موسسه خیریه یاس پاکدشت برگزار نمودند.








نظر